Blog

12 Mayıs 2017 - 11:17
By

Hepimiz zamanı en iyi şekilde kullanmak istiyoruz ancak zamanı yönetebilmek her zaman düşünüldüğü kadar kolay olmuyor. Özellikle iş hayatında araya giren işler, mailler derken günün bir anda nasıl geçtiğini bile anlayamıyoruz. Biz zamanı yönetelim isterken, zamanın bizi yönettiği gerçeğiyle

4 Mayıs 2017 - 09:22
By

 Agile Olasımız Geldi! Çeviklik (agile) kavramının ortaya çıkışı IT Departmanlarında yazılım süreçlerini iyileştirmek amaçlıydı. Son birkaç yılda ise çoğu kurum, sistemlerini geleneksel yöntemlerden ayırmak ve daha üretken bir yapı oluşturmak için diğer departmanlarda da bu sistemi uygulamaya başladı. Agile

19 Nisan 2017 - 10:54
By

Teknolojinin gelişmesi ve hayatımızın merkezine yerleşmesi, literatürümüze yeni bileşenler de ekleyerek hızlı bir adaptasyon sürecine dahil olmamızı zorunlu kılıyor. Öncelerde sadece bilim kurgu filmlerinde rastladığımız ve gerçekleşme ihtimali olmadığını düşündüğümüz kavramlar birer birer hayatlarımızda yer buluyor. Bu bileşenlerden en

12 Ekim 2016 - 13:24

VUCA Dünyası Liderliği İçin Kritik Meta Beceriler VUCA Dünyası artık hepimizin yeni normali. Bu dünyada var olabilmek, çalıştığımız şirketler için rekabet avantajı sağlayarak rakiplerin önüne geçebilmek ve hatta sektöre öncülük edebilmek için amirlere değil liderlere ihtiyaç var. İş dünyasında,

27 Mayıs 2015 - 13:33

Takım ruhu, aidiyet duygusu, işbirliği, destek ve dayanışma gibi birçok kavram, her şirketin odağında yer alan ve şirketlerin başarılı işlere imza atabilmesi için en çok ihtiyaç duydukları özelliklerdir. Başarı grafiğindeki yükselişi belirleyen unsurları çoğaltmak mümkündür ancak bu yazıda şirketlerin

27 Mayıs 2015 - 07:06
By

İnsanlar işyerinde kendilerini neden böylesine mutsuz ve ilgisiz hissediyorlar? Çünkü bugünün şirketleri giderek artan ve baş döndürücü şekilde karmaşık- ve geleneksel yönetim dayanakları artık geçersiz, diye belirtiyor Yves Morieux. Bu yüzden, bu karmaşık ortamdaki karşılıklı bağımlılıkları yönetmenin her bir