Lider Gelişimi

İK liderlerinin %45’i için en önemli öncelik mevcut ve geleceğin liderlerini geliştirmektir.

2023 yılı için İK liderlerinin %60’ı lider ve yönetici etkinliği konusunda daha fazla çalışma yapacak.

Bireysel Gelişim

Grup Gelişim Programları katılımcıların pozisyona uygunluklarına göre 3 gruba ayrılır.

Organizasyonel Gelişim

Operasyonel mükemmelliği geliştirmeyi kurumların ilk 3 kurumsal önceliğinde gören İK Liderlerinin yüzdesi % 66’dır.

Müşteri Deneyimi Gelişimi

Müşteri deneyimi zihniyetine sahip şirketler  bugün rakiplerinden %4-8 daha fazla gelir  elde ediyor.

Esenlik

Esenliği belirli şekilde önceliklendiren şirketler, 2.2 kat daha yüksek ihtimalle finansal hedeflerini tutturuyor, 2,8 kat değişime daha iyi adapte oluyor, 3,2 kat daha çalışanlarını bağlı kılıyor ve işte tutabiliyorlar.